Μία ακόμη απάντηση από το Πνευματικό Κέντρο

pneumatiko

Μία ακόμη εκτενή απάντηση δίνει το Πνευματικό Κέντρο και η διοίκησή του με αφορμή τις ανακοινώσεις που είχαν προηγηθεί από γονείς και μαθητές των Σχολών Χορού αλλά και από την παράταξη του Θωμά Μπέγκα.

Αναλυτικά ΕΔΩ

Στην απάντησή του το Πνευματικό σημειώνει:

•             Το Πνευματικό Κέντρο ΔΕΝ αμείβει έξι μαέστρους. Αντίθετα λειτουργεί τα μουσικά σύνολά του με διευθυντές, οι οποίοι είναι καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου και μουσικοί της Φιλαρμονικής. Συγκεκριμένα τη Συμφωνική Ορχήστρα διευθύνει ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ωδείου και ο καθηγητής Διεύθυνσης Ορχήστρας και Διεύθυνσης Χορωδίας, τη Φιλαρμονική ο Αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής, τη μπαντίνα ο μαέστρος της Μπαντίνας, ο οποίος συμμετέχει στη Φιλαρμονική Ορχήστρα, τη χορωδία Καθηγήτρια του Ωδείου και την παιδική ορχήστρα DoReMi, επίσης καθηγητής του Ωδείου.

Από τα παραπάνω εξάγεται εύκολα το συμπέρασμα ότι η Διοίκηση όχι μόνο δεν ξοδεύει αλόγιστα αλλά αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το υπάρχον καλλιτεχνικό δυναμικό ενώ παράλληλα εξοικονομεί πόρους και αναπτύσσει τις νεανικές δομές της, κάτι που φαίνεται τόσο από τις συμμετοχές εκκολαπτόμενων ταλέντων στα μουσικά σύνολα όσο και από το άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, που τα μουσικά σύνολα παράγουν κατά τις εμφανίσεις τους στις συναυλίες, που διοργανώνει το Πνευματικό Κέντρο.

•             Το Παράρτημα Ανατολής του Δημοτικού Ωδείου λειτουργεί με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και δίδακτρα με το κεντρικό Δημοτικό Ωδείο. Αν η αναφορά γίνεται για την Μπαντίνα (δεν είναι ξεκάθαρο στο κείμενο, όπως άλλωστε και αρκετά από τα σημεία που αναφέρονται σε αυτό), που πραγματοποιεί τις πρόβες της στο Πνευματικό Κέντρο της Ανατολής, θα θέλαμε να δηλώσουμε κατηγορηματικά ότι ουδέποτε η Διοίκηση ανέφερε ότι οι μαθητές της Μπαντίνας λαμβάνουν οποιουδήποτε είδους πιστοποιημένο πτυχίο. 

•             Η αντίληψη περί «σύγχρονης» μεθόδου προβολής και διαφήμισης των δομών του Πνευματικού Κέντρου είναι προφανώς υποκειμενική. Η προβολή μέσω κοινωνικών δικτύων, η βιντεοσκόπηση και η ζωντανή αναμετάδοση σε ψηφιακή πλατφόρμα καθώς και οι πολλές εμφανίσεις των δομών σε ολόκληρο τον Δήμο Ιωαννιτών είναι μια πολύπτυχη παρουσία, η οποία αποδίδει. Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κατά την οποία η πλειοψηφία των πολιτιστικών οργανισμών στην Ελλάδα δεν διοργάνωνε εκδηλώσεις, το Πνευματικό Κέντρο παρουσίασε διαδικτυακά ένα εναλλακτικό πρόγραμμα, στο οποίο συμπεριλήφθηκαν όλες οι δομές του που είχαν αυτή τη δυνατότητα. Παρά τους πρωτοφανείς περιορισμούς, η προβολή των δομών του Πνευματικού Κέντρου, τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης, ήταν μεγάλη και αξιολογήθηκε θετικά από την πλειοψηφία των συμπολιτών μας.

•             Το κτίριο της Σχολής Χορού χρήζει ιδιαίτερης προσοχής αλλά και απαραίτητων κονδυλίων ώστε να μπορεί να πληροί όλες τις προϋποθέσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το Πνευματικό Κέντρο έχει κάνει ήδη όλες τις απαραίτητες ενέργειες [αντικατάσταση των σωμάτων θέρμανσης (καλοριφέρ), συντήρηση του αύλειου χώρου] ώστε να μην υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα στη λειτουργία της και σχεδιάζει ήδη πρόσθετες εργασίες συντήρησης, όπου απαιτούνται. Αν κάτι προβληματίζει, όμως, είναι η προσπάθεια εργαλειοποίησης ενός μικρού αριθμού γονέων και κηδεμόνων, που χρησιμοποιούνται στο βωμό σκοπιμοτήτων και συντεχνιακών συμφερόντων μεμονωμένων ατόμων. Πρόκειται για μια ενέργεια που βλάπτει τόσο τη Σχολή Χορού, που έχει επιδείξει διαχρονικά ένα σημαντικό έργο, όσο και τους περισσότερους εργαζόμενους, που με αυταπάρνηση προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

•             Οι πρόβες των μουσικών συνόλων και η προκήρυξη για την κάλυψη των θέσεων εργασίας ορισμένου χρόνου των μουσικών γίνονται έπειτα από εισηγήσεις των αρμόδιων υπευθύνων (καλλιτεχνικού διευθυντή και αρχιμουσικού) και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που διαμορφώνονται κάθε χρόνο, όπως άλλωστε τόνισε η Πρόεδρος της ΚΕΠΠΝΑΔΙ σε πρόσφατη κοινή συνέντευξη τύπου με τον καλλιτεχνικό Διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου και διευθυντή της Συμφωνικής Ορχήστρας και τον Αρχιμουσικό της Φιλαρμονικής, οι οποίοι μάλιστα τόνισαν ότι εγγυώνται το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ