Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για το Πνευματικό Κέντρο και μετά τις απαντήσεις που δόθηκαν από την διοίκησή του.
Οι αντιδράσεις αφορούν κυρίως στο προσωπικό που θα στελεχώσει τις εκπαιδευτικές δομές.
Αυτή την φορά μαθητές και γονείς των Σχολών Χορού με ανοιχτή επιστολή τους αναφέρονται στο θέμα εκφράζοντας την αντίθεσή τους στη μείωση θέσεων καλλιτεχνικού προσωπικού ενώ υποστηρίζουν ότι το κτίριο χρειάζεται άμεσα εργασίες συντήρησης.
Με την επιστολή τους ζητούν
● Την αναβάθμιση όλων των δομών του Πνευματικού Κέντρου και την στελέχωση εργαζομένων όλων των ειδικοτήτων, που να καλύπτουν το σύνολο των ολοένα αυξανόμενων αναγκών και να εξασφαλίζουν την ποιότητα της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης.
● Τη διαφάνεια των διαδικασιών στις προκηρύξεις με γνώμονα την προϋπηρεσία, το καλλιτεχνικό και διδακτικό έργο των καθηγητών και χωρίς να γίνεται κατάχρηση κοινωνικών κριτηρίων που δεν προσιδιάζουν στην ιδιότητα του καλλιτεχνικού προσωπικού εποπτευόμενων φορέων του κράτους, βάσει και της νομοθετικης πρόβλεψης του ΑΣΕΠ.
● Να μην πραγματοποιηθεί η αναίτια αύξηση στα δίδακτρα που αποτελεί απαγορευτική συνθήκη μαζικής πρόσβασης στην εκπαίδευση του χορού εν γένει και δεν ανταποκρίνεται επ ουδενί στην υλικοτεχνική υποδομή και στις παροχές του κτιρίου.
● Την παραμονή και αύξηση των πιανιστων-τριων της Σχολής Χορού που είναι απαραιτητοι-ες να συνοδέψουν το μάθημα του Κλασικού χορού και δεν είναι γαρνιτούρες!
Εν τω μεταξύ στο θέμα παρεμβαίνει η παράταξη Ενότητα Πολιτών του Θωμά Μπέγκα η οποία καταλογίζει ευθύνες στο δήμαρχο και θέτει έξι ερωτήματα:
Η παράταξή μας θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα:
1. Το Πνευματικό Κέντρο διαθέτει πέντε μουσικά σχήματα. Τη συμφωνική ορχήστρα, τη φιλαρμονική, την μπαντίνα, τη χορωδία και την παιδική χορωδία Do Re Mi. Την ίδια ώρα αμείβει έξι μαέστρους. Γιατί; Δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει άρτια με λιγότερους, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση πόρων;
2. Απ’ αυτή την εξοικονόμηση δεν θα μπορούσε να προσλάβει καθηγητές στο ωδείο με βάση την αρχική προκήρυξη, αντί να μειώνει τις θέσεις αυτών; Άλλωστε η ανταμοιβή των καθηγητών είναι ανταποδοτική, γιατί σημαντικό μέρος της καλύπτεται από τα δίδακτρα των μαθητών.
3. Το «παράρτημα» της Ανατολής υπό ποιους όρους λειτουργεί και πόσο κοστίζει; Αληθεύει ότι οι μαθητές του πληρώνουν λιγότερα δίδακτρα δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού σε σχέση με την κεντρική δομή; Αληθεύει ότι η διοίκηση διαβεβαιώνει τους γονείς ότι οι μαθητές του θα λάβουν πιστοποιημένο πτυχίο;
4. Στην προσπάθεια προσέλκυσης μαθητών στο ωδείο ώστε να αυξηθεί ο αριθμός τους και να αντιμετωπιστεί ο ανταγωνισμός από τα ιδιωτικά ωδεία, τι έχει κάνει η διοίκηση σε σχέση με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων προβολής και διαφήμισης;
5. Ισχύουν τα όσα καταγγέλλουν γονείς και μαθητές για τις συνθήκες στη σχολή χορού;
6. Γιατί μειώθηκαν οι πρόβες των μουσικών συνόλων και κυρίως της συμφωνικής ορχήστρας; Υπάρχουν έγγραφες εισηγήσεις των καθύλην ειδικών (μαέστρων) ότι με τις μειωμένες πρόβες θα επιτευχθούν τα επιθυμητά ποιοτικά αποτελέσματα; Θα πραγματοποιηθεί φέτος η πρωτοχρονιάτικη συναυλία της συμφωνικής ορχήστρας, γεγονός που αναβάθμισε άρδην την ποιότητα των εκδηλώσεων για την υποδοχή του νέου χρόνου;