Στο «κόκκινο» παραμένει ο Δήμος Ζίτσας

zitsa covid

Στο «κόκκινο» τη ζώνη δηλαδή αυξημένου κινδύνου παραμένει για μία ακόμη εβδομάδα ο Δήμος Ζίτσας.

Την ανακοίνωση έκανε ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς στην ενημέρωση της Παρασκευής.

Ο Δήμος Ζίτσας τέθηκε σε καθεστώς αυξημένου κινδύνου από το πρωί του περασμένου Σαββάτου λόγω του υψηλού επιδημιολογικού φορτίου που είχε καταγραφεί.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google