Ξεκινά η καταβολή του Fuel Pass 2

kausima

Θέμα λίγου χρόνου είναι η καταβολή – στους τραπεζικούς λογαριασμούς- των χρημάτων για το Fuel Pass 2.

Όπως δήλωσε στο Mega ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας τα χρήματα έχουν δοθεί στο αρμόδιο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και σήμερα ή το πολύ αύριο θα πιστωθούν (όπως εκτιμά το αρμόδιο υπουργείο) τους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων που επέλεξαν iban. Παράλληλα τρέχει (έχει ήδη ξεκινήσει) η καταβολή της ενίσχυσης σε δικαιούχους που επέλεξαν επιδότηση με τη μορφή ψηφιακής κάρτας στο κινητό τηλέφωνο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα πρατήρια βενζίνης.

Η νέα επιδότηση καυσίμων αφορά στους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Στην περίπτωση δε της ψηφιακής κάρτας το επίδομα είναι 15 ευρώ υψηλότερο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google