Βραβεύονται οι κορυφαίοι αθλητές

AGSIΗ Διεύθυνση Νεολαίας και Άθλησης της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού, Περιβάλλοντος, Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Ιωαννιτών πρόκειται να βραβεύσει στις 26 Μαρτίου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8 μ.μ τους αθλητές του Δήμου Ιωαννιτών που διακρίθηκαν την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, καθώς και τους προπονητές τους
Η βράβευση θα γίνει στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου και


Οι αθλητές που θα βραβευθούν είναι αυτοί πέτυχαν:

– από 1η μέχρι και 8η Παγκόσμια νίκη,

– από 1η μέχρι και 8η Πανευρωπαϊκή νίκη,

– από 1η μέχρι και 8η Βαλκανική νίκη,

– από 1η μέχρι και 3η Πανελλήνια νίκη, καθώς

– και των ομάδων που ανήλθαν σε Εθνική κατηγορία στα Ερασιτεχνικά Πρωταθλήματα.

«Με την βράβευση των αθλητών ολοκληρώνεται μια πολύ πετυχημένη αθλητική χρονιά για την πόλη μας και ελπίζουμε η χρόνια που διανύουμε να είναι ακόμα καλύτερη, γιατί πρόκειται για μια ολυμπιακή χρονιά, με πολλές πιθανότητες διακρίσεις από αθλητές της πόλης μας», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google