Θρυματιστής… γιοκ!!

trimatistis

Λειτουργεί ή όχι ο θρυματιστής στον ΧΥΤΑ Ελληνικού;… Ρώτησαν και ξαναρώτησαν μέλη του ΑΣΔΑ στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου..

Ο θρυματιστής είναι λειτουργικός, ήταν η αρχική απάντηση..

Και στη συνέχεια αποσαφηνίστηκε ότι ναι μεν είναι λειτουργικός αλλά δεν λειτουργεί.. Οι λόγοι;

Άγνωστοι..

Μέριμνα των αυτοδιοικητικών που μετείχαν στη συνεδρίαση ήταν να υπάρξει πρόνοια για λειτουργία του με τον νέο διαγωνισμό..

Και τα ογκώδη θα αυξάνονται..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google