Θετικός στον Covid και ο Γιώργος Στύλιος

stilios

Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής Άρτας αποτελεί ένα ακόμη μέλος της Κυβέρνησης που προσβλήθηκε από κορωνοϊό.

Όπως συνηθίζουν βουλευτές και υπουργοί, ενημέρωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα.

Όπως ο ίδιος σημειώνει είναι πλήρως εμβολιασμένος και συνεχίζει να εργάζεται από το σπίτι.

Στην ανάρτησή του αναφέρει:

“Χθες, μετά από προληπτικό έλεγχο, διαγνώστηκα θετικός στη νόσο Covid-19. Ευτυχώς, έχω κάνει και τις 3 δόσεις του εμβολίου και προς το παρόν δεν εκδηλώνω συμπτώματα. Ακολουθώ ήδη το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ και με τη δυνατότητα που προσφέρει πλέον η τεχνολογία, θα συνεχίσω να εργάζομαι από το σπίτι. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε όλοι τη σπουδαιότητα του εμβολιασμού, αλλά και των μέτρων πρόληψης που μας έχουν υποδείξει οι επιστήμονες”.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google