Θεατής… προτάσεων ο Δήμος Ιωαννιτών!!

velisario1

Προτάσεις για το στρατόπεδο Βελισσαρίου ανέπτυξε πριν μερικές ημέρες ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο οποίος είχε προαναγγείλει και σύσκεψη στο Υπουργείο αφού ήδη είχε μιλήσει με τον Υπουργό και τον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας…

Με πρόταση πήγε στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία Κεφάλα..

Ποιος απουσιάζει από όλη την συζήτηση που φουντώνει;

Ο Δήμος Ιωαννιτών βέβαια..

Έστειλε μία επιστολή στον Πρωθυπουργό και ακόμη περιμένει απάντηση..

Αν βρεθεί προ τετελεσμένων κάτι δεν θα έχει κάνει σωστά!!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google