Σταματά η μεσημεριανή αποκομιδή λόγω καύσωνα

apor soros2

Στην διακοπή της μεσημεριανής αποκομιδής  απορριμμάτων λόγω του παρατεταμένου καύσωνα για την Πέμπτη προχώρησε ο Δήμος Ιωαννιτών με απόφαση του αρμόδιου αντιδημάρχου Μάκη Χρυσοστόμου.

Επίσης έγινε γνωστό ότι η Υπηρεσία Καθαριότητα θα προχωρά σε αλλαγές στο πρόγραμμα εργασίας με στόχο την ασφάλεια των εργαζομένων.

Η αποκομιδή των απορριμμάτων θα πραγματοποιείται κανονικά από τις υπόλοιπες βάρδιες  όπου οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες και οι συνθήκες πιο ανεκτές για τους εργαζόμενους.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google