Σε ιδιώτη μέσω διαγωνισμού τα Ιαματικά Λουτρά Πρέβεζας

iamatika preveza

Σε τροχιά παραχώρησης σε ιδιώτη μπαίνουν οριστικά τα Ιαματικά Λουτρά Πρέβεζας, καθώς το Δημοτικό Συμβούλιο έλαβε την καταρχήν απόφαση να προχωρήσει σε διαγωνιστική διαδικασία για την εκμίσθωση της Δημοτικής Ιαματικής Πηγής και των συνοδών εγκαταστάσεών της.

Πρόκειται για μια υποδομή η οποία εκσυγχρονίστηκε και πληρώθηκε με κοινοτικούς πόρους ύψους περίπου 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, γεγονός που δίνει στο θέμα έντονο πολιτικό και οικονομικό ενδιαφέρον.

Το κρίσιμο αυτό ζήτημα βρέθηκε στο επίκεντρο της τελευταίας συνεδρίασης, με τη δημοτική αρχή να επιλέγει το μοντέλο του ιδιώτη επενδυτή, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης.

Ν. Γεωργάκος: «Μοναδική βιώσιμη λύση ο ιδιώτης – Δεν έχουμε προσωπικό»

Την εισήγηση του θέματος πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Πρέβεζας, Νίκος Γεωργάκος, ο οποίος έθεσε ως στενό χρονικό ορόσημο τον Φεβρουάριο του 2027 για την πλήρη λειτουργία της μονάδας. Όπως εξήγησε ο κ. Γεωργάκος, προκειμένου τα λουτρά να λειτουργούν σε 12μηνη βάση (365 ημέρες τον χρόνο), απαιτείται η άμεση στελέχωση της δομής με τουλάχιστον 13 άτομα προσωπικό.

Επικαλούμενος τη νομοθετική και οικονομική αδυναμία του Δήμου να προχωρήσει σε αυτές τις απαραίτητες προσλήψεις, ο Δήμαρχος παρουσίασε την εκμίσθωση σε ιδιώτη ως τη μοναδική βιώσιμη λύση για να μην ρημάξει το έργο. Παράλληλα, διαβεβαίωσε το σώμα πως στη διακήρυξη του διαγωνισμού θα αποτυπώνονται με απόλυτη σαφήνεια οι αυστηρές υποχρεώσεις του αναδόχου, στις οποίες περιλαμβάνεται και η παροχή του απαραίτητου εξοπλισμού.

Υπερψηφίστηκε με «αστερίσκους», «όχι» από τη Λαϊκή Συσπείρωση

Η πρόταση της δημοτικής αρχής πέρασε καθώς υπερψηφίστηκε και από την παράταξη «Ανάπτυξη Τώρα», η οποία πάντως έσπευσε να βάλει συγκεκριμένους «αστερίσκους» και αυστηρές προϋποθέσεις για τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος.

Στον αντίποδα, η «Λαϊκή Συσπείρωση» καταψήφισε το σχέδιο χωρίς δεύτερη κουβέντα, εκφράζοντας την πάγια ιδεολογική και πολιτική της αντίθεση στην παράδοση των δημόσιων αγαθών και των υποδομών του τόπου σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης αναπτύχθηκε έντονος διάλογος, με αρκετά στελέχη της αντιπολίτευσης να εκφράζουν σοβαρές ενστάσεις. Υποστήριξαν ότι μια μονάδα που φτιάχτηκε με ευρωπαϊκά λεφτά για τους πολίτες θα έπρεπε να παραμείνει υπό την άμεση διαχείριση του Δήμου, διατηρώντας τον κοινωνικό και δημόσιο χαρακτήρα της, αντί να μετατραπεί σε άλλη μια κερδοφόρα επιχείρηση για ιδιώτες.

Το πώς, το πότε και με ποιους ακριβώς όρους θα γίνει η δημοπρασία, αναμένεται να οριστικοποιηθεί το επόμενο διάστημα στη Δημοτική Επιτροπή, ενώ η τελική απόφαση πιθανόν να επιστρέψει για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google