Σε διαβούλευση η ΜΠΕ για τον κόμβο Νεοκαισάρειας

isopedos komvos

Σε δημόσια διαβούλευση έθεσε η Περιφέρεια Ηπείρου την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την κατασκευή ισόπεδων κόμβων επί της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Αθηνών στη συμβολή της με την Κοινότητα Νεοκαισάρειας.

Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 20 Αυγούστου ενώ οι γραπτές προτάσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 14 του μήνα.

Ο προυπολογισμός του συγκεκριμένου έργου ανέρχεται στις 500 χιλιάδες ευρώ.

Για την Περιφέρεια η κατασκευή  διπλού κυκλικού κόμβου στο συγκεκριμένο σημείο αποτελεί έργο μείζονος σημασίας καθώς επιλύει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και δημιουργεί συνθήκες ασφαλούς κυκλοφορίας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google