Πρεμιέρα λειτουργίας των ΣΜΑ από την Άρτα!

asa ergostasio ioannina

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε. Θεωρητικά καθώς απομένει να φανεί και πρακτικά. Μετά τις αλλεπάλληλες συσκέψεις που έγιναν οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης ξεκινούν την Παρασκευή την λειτουργία τους αρχής γενομένης από την Άρτα.

Η ανάδοχος εταιρεία απάντησε στην Περιφέρεια Ηπείρου με εξώδικη δήλωση και όπως αναφέρουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες, για πολλοστή φορά δηλώνει την ετοιμότητά της να ανταποκριθεί στις εναπομείνασες συμβατικές υποχρεώσεις για τους επτά Σταθμούς Μεταφόρτωσης.

Έτσι μετά από συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη τεχνικό κλιμάκιο της κοινοπραξίας θα βρίσκεται στον ΣΜΑ Άρτας, ο οποίος θα λειτουργήσει κατά προτεραιότητα, προτεραιότητα που οφείλεται στην καταγγελία που έχει γίνει στην Κοινότητα για την λειτουργία του ΧΥΤΑ Βλαχέρνας.

Η κοινοπραξία αναμένει ακόμη το πρόγραμμα της Περιφέρειας προκειμένου συνεργεία της να μεταβούν στους Σταθμούς Ζίτσας, Μετσόβου, Ιωαννίνων, Ηγουμενίτσας, Πωγωνίου και Γεωργίου Καραϊσκάκη για τους απαραίτητους ελέγχους και τις δοκιμές παρουσία της Περιφέρειας.

Στους Σταθμούς θα πρέπει να έχει μεταφερθεί όλος ο κινητός εξοπλισμός που τους αντιστοιχεί.

Παράλληλα θα πρέπει να τοποθετηθεί και το ανάλογο προσωπικό ώστε από τις αρχές Απριλίου το αργότερο να εκκινήσει η λειτουργία τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Διαχειριστική Αρχή και η Περιφέρεια Ηπείρου φαίνεται ότι συμφώνησαν στην αποπληρωμή του τιμήματος για κάθε είδος ανά ΣΜΑ με το πέρας της εξάμηνης δοκιμαστικής λειτουργίας, κάτι που απεμπλέκει τα πράγματα με δεδομένο ότι για τον  ΣΜΑ της Πρέβεζας ακόμη δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του.

Το προσωπικό που χρειάζεται

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στη σύμβαση, στην περίφημη ΥΓΟΣ, για την λειτουργία των Σταθμών Μεταφόρτωσης απαιτούνται 45 εργαζόμενοι.

-Για τον ΣΜΑ Άρτας οκτώ, τέσσερις οδηγοί και τέσσερις άλλων καθηκόντων

-Για τον ΣΜΑ Καραισκάκη τρεις, ένας οδηγός και δύο για άλλες εργασίες

-Για τον ΣΜΑ Ηγουμενίτσας, επτά εργαζόμενοι, τρεις οδηγοί και τέσσερις άλλων καθηκόντων

-Για τον ΣΜΑ Ιωαννίνων 11 εργαζόμενοι, επτά οδηγοί και τέσσερις άλλων καθηκόντων

-Για τον ΣΜΑ Μετσόβου, τρεις εργαζόμενοι, ένας οδηγός και δύο άλλων καθηκόντων

-Για τον ΣΜΑ Πωγωνίου τρεις εργαζόμενοι ένας οδηγός και δύο άλλων καθηκόντων

-Για τον ΣΜΑ Ζίτσας επίσης τρεις εργαζόμενοι

Και για τον ΣΜΑ Πρέβεζας που ακόμη δεν έχει κατασκευαστεί επτά εργαζόμενοι.

Απομένει να φανεί στην πράξη κατά πόσο Περιφέρεια και ΦΟΔΣΑ είναι έτοιμοι ώστε την Παρασκευή να γυρίσει στην κυριολεξία το κλειδί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ