Πάρκινγκ τέλος στα Λιθαρίτσια… Προς το παρόν..

litaritsia

Τελικά ήταν απλό… Η συνεχής παρουσία της Δημοτικής Αστυνομίας έβαλε τέλος –προς το παρόν τουλάχιστον- στο παρκάρισμα στα Λιθαρίτσια, εντός του Πάρκου..

Το παρκάρισμα ήταν η καθημερινότητα το τελευταίο διάστημα, με δεκάδες αυτοκίνητα να βρίσκονται στο χώρο καθώς η μπάρα στην είσοδο ήταν μόνιμα ανοιχτή..

Η μπάρα παραμένει ανοιχτή, άγνωστο για ποιο λόγο, όμως η παρουσία της Δημοτικής Αστυνομίας απέτρεψε εικόνες των προηγούμενων ημερών που είχαν προκαλέσει την αντίδραση των πολιτών..

Το ζητούμενο βέβαια είναι να βρεθεί μόνιμη λύση και ανάλογες εικόνες να μην επαναληφθούν..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google