Ολοκληρώθηκαν τα έργα, υδροδοτήθηκε ο Δρίσκος

driskos nero

Μετά από 50 χρόνια σχεδόν υδροδοτήθηκε για πρώτη φορά το χωριό του Δήμου Ιωαννιτών Δρίσκος ή Βάξια.

Με την ολοκλήρωση και των ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών στον οικίσκο της γεώτρησης, η οποία ανορύχθηκε περί τα 300 μέτρα έξω από το χωριό ,το νερό φθάνει πλέον στην δεξαμενή, στην πλατεία του χωριού.

Τον Δρίσκο επισκέφθηκαν ο Δήμαρχος Δημήτρης Παπαγεωργίου με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΙ Άρη Μπαρτζώκα τους οποίους οι κάτοικοι ευχαρίστησαν θερμά για την επίλυση ενός προβλήματος δεκαετιών.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google