Ούτε το καλάθι του νοικοκυριού, ούτε τα καρτελάκια με τη μόνιμη μείωση τιμής είναι ικανά να ανακόψουν το κύμα ακρίβειας.
Το σούπερ μάρκετ έχει γίνει απλησίαστο και οι ανατιμήσεις στα περισσότερα προϊόντα διαδέχονται η μία την άλλη.
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν ότι το ίδιο προϊόν το βρίσκουν σε διαφορετική τιμή από βδομάδα σε βδομάδα…
Όσα μέτρα έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα –αυτά που έχουν ληφθεί- δεν αποδίδουν όμως η αισιοδοξία στο κυβερνητικό επιτελείο περισσεύει..
Ενδεικτική είναι και η κυριακάτικη ανάρτηση του πρωθυπουργού… Αναφέρει μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Υποθέτω έχετε ακούσει το πρόγραμμα «Μόνιμη Μείωση Τιμής», σας έχω γράψει άλλωστε γι’ αυτό σε προηγούμενες κυριακάτικες αναρτήσεις. Σήμερα θέλω να σας ενημερώσω ότι στο πρόγραμμα έχουν ήδη ενταχθεί 644 προϊόντα από 35 βασικές κατηγορίες (φρέσκο γάλα, απορρυπαντικά, μαρμελάδες, ζάχαρη, δημητριακά, γιαούρτι, αλλαντικά, ρύζι) και προστίθενται συνεχώς νέα. Όπως σας είπα την προηγούμενη εβδομάδα, στόχος μας είναι οι κωδικοί να φτάσουν τους 1.000. Και πιστεύω θα τον πετύχουμε, καθώς πάνω από 50 εταιρίες έσπευσαν να ανταποκριθούν, επιδεικνύοντας αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Παράλληλα, επεκτείνουμε μέχρι το τέλος του 2023 το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης για το «Καλάθι του Νοικοκυριού».
Με αυτά και με αυτά πάντως το σούπερ μάρκετ αποτελεί εφιάλτη για το ελληνικό νοικοκυριό…