Και τρίτη ασθενής στη Μονάδα Λοιμωδών

Στη Μονάδα Λοιμωδών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων εισήχθη μία ακόμη κάτοικος της Παραμυθιάς που είχε βρεθεί θετική στον Covid-19.

Πρόκειται για μία ηλικιωμένη 80 ετών περίπου. Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα είχε σημάδια δύσπνοιας και κρίθηκε σκόπιμο να εισαχθεί στη Μονάδα.

Στη Λοιμωδών βρίσκονται δύο ακόμη γυναίκες από την Παραμυθιά, 52 και 59 ετών.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google