Ιωάννινα αντί για Άκτιο, βάση της εναέριας διάσωσης προτείνει η ομάδα «Ερμής Θεοχαρόπουλος»

vaseis xartis

Την τροποποίηση των θέσεων στις Βάσεις Ετοιμότητας- Επιφυλακής που προβλέπει το νομοσχέδιο για τον μηχανισμό εναέριας διάσωσης, προτείνει η ομάδα «Θεοφάνης- Ερμής Θεοχαρόπουλος» η οποία πρωτοστάτησε ώστε να φτάσουμε στο σημερινό σημείο.

Το νομοσχέδιο συζητείται στις επιτροπές της Βουλής και μέσα στις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί για ψήφιση στην ολομέλεια.

Η ομάδα προχώρησε στην αποτύπωση των θέσεων και την γραφική απεικόνιση κύκλων δράσεως με τρία σενάρια, από το βέλτιστο (80χλμ) μέχρι το χειρότερο (120χλμ), καθώς και ενός ενδιάμεσου (100χλμ) με σκοπό την καλύτερη εκμετάλλευση των ιπτάμενων μέσων και βελτιστοποίηση της χρονικής ανταπόκρισης τους σε περιστατικά αρμοδιότητας περιοχής τους.

Με βάση τα στοιχεία της μελέτης προτείνει την αλλαγή θέσης σε δύο από τις έξι βάσεις με σκοπό να υπάρξει καλύτερη γεωγραφική κάλυψη της χώρας.

Έτσι σημειώνει ότι η βάση του Ακτίου θα πρέπει να μεταφερθεί στα Ιωάννινα και η βάση της Λάρισας στον Αλμυρό.

«Κάνοντας στην ομάδα μας ανάλυση της θέσεως των 6 ΒΕΕ που ανακοινώθηκαν μέσω του νομοσχεδίου διαπιστώσαμε ότι για δύο από τις θέσεις που προτείνονται στο νομοσχέδιο υπάρχει ζήτημα μεγάλης υπερκάλυψης μεταξύ τους ενώ παράλληλα μένει ακάλυπτη μεγάλη γεωγραφικά περιοχή που άλλως θα μπορούσε να καλυφθεί. Έτσι προτείναμε την αντικατάσταση του Άκτιου με τα Ιωάννινα και την Λάρισα με τον Αλμυρό.

Γνωρίζουμε ότι οι θέσεις έχουν προταθεί από την ΠΑ λόγω των αεροδρομίων αρμοδιότητας της, πιστεύουμε όμως και με βάση το γεγονός ότι σε καμία περίπτωση οι 6 βάσεις δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες κάλυψης της επικράτειας, ότι μόνο με ορθολογική και στρατηγική επιλογή των αρχικών θέσεων τους μπορεί να γίνει μεγιστοποίηση του οφέλους που θα προκύψει προς την κοινωνία οπότε και προτείνουμε αυτές τις αλλαγές» αναφέρει στο Epiruspost ο Γιώργος Παπαδάκης Σύμβουλος επί αεροπορικών θεμάτων της διαδικτυακής ομάδας Theofanis Ermis Connecting Us και της «Θεοφάνης Ερμής Θεοχαρόπουλος ΑΜΚΕ».

Ο κ. Παπαδάκης τονίζει ακόμη ότι «η χρήση αεροδρομίων δεν αποτελεί την καλύτερη λύση στην λειτουργία βάσεως ελικοπτέρων άμεσης ενεργοποίησης καθώς αυτή θα επηρεάζεται και από την συνήθη αεροπορική κίνηση του αεροδρομίου. Στο εξωτερικό προτιμάται οι βάσεις να είναι ανεξάρτητες και εκτός αεροδρομίων ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετούνται στα βέλτιστα γεωγραφικά σημεία και χωρίς να επηρεάζονται από άλλους λειτουργικούς παράγοντες. Η επιτυχία ή η αποτυχία του όλου εγχειρήματος μπορεί να εξαρτηθεί από τις λεπτομέρειες και θα μας λυπούσε αφάνταστα αν θα ήταν αυτές που θα οδηγούσαν στην δεύτερη καθώς εμείς επιθυμούμε την επιτυχία του και μόνο».

Αναλυτικά η πρόταση της ομάδας ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ