Έμειναν στη Βενετία με το εισιτήριο στο χέρι

LIMANI_KINHSHΑπάντηση σε δημοσιεύματα για τη διακοπή του δρομολογίου Βενετία- Ηγουμενίτσα- Πάτρα επιχείρησε να δώσει ο όμιλος Grimaldi υποστηρίζοντας ότι οι προθέσεις του παρεξηγήθηκαν.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι με την ίδια ανακοίνωση ομολογείται ότι τριάντα χιλιάδες επιβάτες έμειναν με το εισιτήριο στο χέρι περιμένοντας στο λιμάνι της Βενετίας να βρεθεί τρόπος για να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.

«Αναφέρθηκε εσφαλμένα ότι θα αφήναμε ‘με το εισιτήριο στο χέρι’ 80.000 επιβάτες που ταξίδευαν από τη Βενετία στην Ελλάδα, ενώ στην πραγματικότητα οι επιβάτες ήταν κατά πολύ λιγότεροι, περίπου 30.000 και στους οποίους προσφέρθηκαν εναλλακτικές αναχωρήσεις την ίδια μέρα από την Αγκώνα και επιπλέον μείωση τιμών στους ναύλους των εισιτηρίων και δωρεάν γεύματα στο πλοίο», σημειώνεται στη μακροσκελή ανακοίνωση.

Ακόμη στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται:

Αυτό δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το ό,τι συνέβη στο Μπάρι και το Μπρίντιζι. Στην προκειμένη περίπτωση, μεσολαβήσαμε για να μεταφέρουμε τους επιβάτες που ταξίδευαν με πλοία που κρατήθηκαν δεσμευμένα στα λιμάνια λόγω οικονομικών οφειλών τους, με μόνη πρόθεση την παροχή βοήθειας στους επιβάτες, σύμφωνα με τα όσα απαιτούνταν από τις Δημόσιες Τοπικές Αρχές.

Δυστυχώς, η κρίση στην Ευρώπη και ιδιαίτερα σε Ιταλία, Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία και γενικότερα στην παγκόσμια ναυτιλία είναι μία πραγματικότητα και επιθυμούμε να εκφράσουμε την συμπάθεια και την αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους μας ιδιοκτήτες εφοπλιστές, στους διαχειριστές ναυτιλιακών εταιρειών και τους πράκτορες που βιώνουν ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές.

Σε αντίθεση με αυτά που διαβάζουμε, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στην Ελλάδα και δεσμευόμαστε απόλυτα να αυξήσουμε το μεταφορικό έργο με την χώρα, οργανώνοντας πακέτα με ξενοδοχεία και επενδύοντας δυνατά στη διαφήμιση και προώθηση διακοπών στην Ελλάδα και στα ελληνικά νησιά”.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ