Εκτεθειμένη η ΝΕ του ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων

pasok kinal

Σοβαρές αιχμές είχε αφήσει προ ημερών η Μαργαρίτα Κιτσανού για μηχανισμούς που έδρασαν στο ΠΑΣΟΚ των Ιωαννίνων κατά τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Η Νομαρχιακή Επιτροπή έκανε πως δεν κατάλαβε τις αιχμές αυτές και τις άφησε αναπάντητες.

Και ακολούθησε η δεύτερη βόμβα.

Αυτή την φορά από τον εκπρόσωπο τύπου του ΠΑΣΟΚ Κωνσταντίνο Κυρίτση ο οποίος κατονομάζει την ηγεσία της Νομαρχιακής ως υπεύθυνη για πριμοδότηση συγκεκριμένων υποψηφίων.

Καλώς ή κακώς στην ηγεσία της Νομαρχιακής δεν μένουν περιθώρια σιωπής..

Και πρέπει να απαντήσει και οφείλει να αποτιμήσει το εκλογικό αποτέλεσμα ειδικά στην Περιφέρεια Ηπείρου.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google