Εαρινοί οι διοικητές στα νοσοκομεία!

panepistimiako nosokomeio

Οι τριάδες των διοικητών για τα νοσοκομεία της 1ης ΥΠΕ δημοσιοποιήθηκαν σχεδόν έναν χρόνο από την στιγμή που άνοιξε η διαδικασία..

Ήδη έχει ολοκληρωθεί η αντίστοιχη διαδικασία για την 2η αλλά και για την 7η ΥΠΕ.

Για την 6η ΥΠΕ που περιλαμβάνει και την Ήπειρο η διαδικασία φαίνεται να πηγαίνει προς Απρίλιο..

Όπως προβλέπει ο νόμος Κεραμέως το ΑΣΕΠ θα στείλει τις λίστες με τα τρία ονόματα ανά νοσοκομείο στον υπουργό Υγείας ο οποίος και θα επιλέξει ποιον θα διορίσει σε κάθε δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα ξεχωριστά.

Εκτιμάται ότι οι τοποθετήσεις θα γίνουν πριν την έναρξη του καλοκαιριού.. Εαρινοί δηλαδή οι νέοι διοικητές.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google