Αυτοψία της Κτηνιατρικής στη μονάδα του Ζερβοχωρίου

agelades

Αυτοψία και έλεγχο στην κτηνοτροφική μονάδα στο Ζερβοχώρι Θεσπρωτίας πραγματοποίησε κλιμάκιο της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Ηπείρου.

Η αυτοψία έγινε μετά το σάλο που προκλήθηκε από την δημοσιοποίηση φωτογραφιών και την ανάρτηση της συγγραφέα Κατρίνα Τσάνταλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Epiruspost από τον έλεγχο που έκανε η Κτηνιατρική Υπηρεσία διαπιστώθηκε ότι υποσιτισμένα ήταν τέσσερις αγελάδες από τις 40 περίπου που έχει η μονάδα.

Στον ιδιοκτήτη της μονάδας επιβλήθηκε το προβλεπόμενο πρόστιμο. Η Κτηνιατρική Υπηρεσία θα επανέλθει για έλεγχο μετά το πέρας δεκαημέρου και αν χρειαστεί θα προχωρήσει στη λήψη κι άλλων μέτρων.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google