Οι «κόκκινες γραμμές» για τις κτηνιατρικές υπηρεσίες

kaxrimanis sxoinas

Μπορεί ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέξανδρος Καχριμάνης, να διαβεβαίωσε τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Μαργαρίτη Σχοινά, ότι η Περιφέρεια αλλά και η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ) θα βρίσκονται στο πλευρό του, φρόντισε όμως να του ξεκαθαρίσει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις «κόκκινες γραμμές» του.

Ο κ. Καχριμάνης έθεσε ευθέως το ζήτημα της διατήρησης των κτηνιατρικών και λοιπών αγροτικών υπηρεσιών στις Περιφέρειες, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα προς την Αθήνα ενάντια σε κάθε σκέψη για αφαίρεση αρμοδιοτήτων. «Δεν θέλω, σας το ‘πα και κατ’ ιδίαν, να φύγουν οι κτηνιατρικές υπηρεσίες, να φύγουν άλλες υπηρεσίες, να μας δώσετε και άλλες αν μπορείτε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης και πρόσθεσε με νόημα: «Γιατί, αν φύγουν αυτές οι υπηρεσίες από εμάς, παύει και ο ρόλος μας να είμαστε Περιφερειάρχες».

Ο ίδιος, μάλιστα, έπλεξε το εγκώμιο των υπηρεσιακών στελεχών της Ηπείρου, σημειώνοντας πως ό,τι έμαθε για τη γεωργία και την κτηνοτροφία το χρωστάει σε αυτούς τους ανθρώπους, συμπληρώνοντας πως αν κάποιος κάπου δεν έκανε καλά τη δουλειά του, υπάρχουν οι ανάλογες ευθύνες.

Με απλά λόγια: Στήριξη ναι, αλλά αν αγγίξετε τις υπηρεσίες της Ηπείρου, ο διακόπτης της συνεργασίας θα γυρίσει στο… off. Και ο Καχριμάνης, όταν πρόκειται για τα του οίκου του, δεν αστειεύεται.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google