Open Mall Άρτας: Ερωτήματα για τις καθυστερήσεις, τη “σταλία” και την επανέναρξη

open arta

Σαφείς απαντήσεις για το έργο του Open Mall στο κέντρο της Άρτας ζήτησε η δημοτική σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης «Ριζοσπαστική Δημοτική Αλλαγή» Βάσω Αμπελογιάννη, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η κ. Αμπελογιάννη αναφέρθηκε στην καταγγελία που είχε γίνει στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας για το έργο και ζήτησε να δοθεί στη δημοσιότητα το σχετικό πόρισμα του ελέγχου. Παράλληλα, έθεσε ερωτήματα για τον χρόνο επανεκκίνησης των εργασιών και για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, επισημαίνοντας την πολύμηνη ταλαιπωρία που έχει υποστεί το κέντρο της πόλης.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην έγγραφη όχληση του αναδόχου, ο οποίος φέρεται να ζητά αποζημίωση ύψους 3.995 ευρώ ημερησίως για το διάστημα διακοπής των εργασιών. Η δημοτική σύμβουλος ζήτησε να διευκρινιστεί ποιο ακριβώς χρονικό διάστημα αφορά αυτή η διεκδίκηση και αν υπάρχει σχετικός υπολογισμός από τις υπηρεσίες του Δήμου.

Απαντώντας, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Μιχάλης Κοτσαρίνης δήλωσε πως το πόρισμα έχει ζητηθεί από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και ότι, σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει, «οι δύο πραγματογνωμοσύνες που έγιναν ήταν καθαρές, δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα και για τον λόγο αυτό αποδεσμεύτηκαν και τα χρήματα».

Όσον αφορά τη διακοπή του έργου, ανέφερε πως αυτή έγινε επίσημα στις 9 Απριλίου και ότι η διακοπή φτάνει πλέον τους τρεις μήνες. Το Υπουργείο δεσμεύτηκε να δώσει αντίστοιχη παράταση για την ολοκλήρωση.

Σε σχέση με τη σταλία, εξήγησε πως ο ανάδοχος δεν έχει στείλει ακόμα λογαριασμό και συνεπώς η υπηρεσία δεν μπορεί να αποφανθεί. «Υπάρχει καλή συνεργασία με τον ανάδοχο, όμως είναι δύσκολο να βρει συνεργεία αυτή την εποχή. Πιστεύω ότι την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει ξανά τις εργασίες», σημείωσε.

Η κ. Αμπελογιάννη επανήλθε, υπογραμμίζοντας ότι «όλο το κέντρο της Άρτας είναι ένα ανοιχτό εργοτάξιο» και τόνισε πως για να πληρωθεί η σταλία, πρέπει πρώτα η υπηρεσία να πιστοποιήσει πως οι απαιτήσεις του αναδόχου έχουν βάση.

Ο αντιδήμαρχος επανέλαβε ότι χωρίς την υποβολή λογαριασμού, η υπηρεσία δεν έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε κρίση επί των αιτημάτων.