Ζαγόρι: Κατακτά τις αγορές του εξωτερικού

azagori nero

azagori nero

Ενίσχυση των πωλήσεών της παρουσιάζει την τρέχουσα χρονιά η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, λόγω των σημαντικών συνεργασιών της σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά ως αποτέλεσμα των αυξανόμενων μεγεθών των εξαγωγών της.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Nielsen Company MarketTrack, το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι αναδεικνύεται πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα, ανάμεσα στους επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%, για το οκτάμηνο Ιανουάριου – Αυγούστου 2017.

Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις αποδίδονται στη σταθερή εμπορική στρατηγική που ακολουθεί η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, καθώς και στην έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα, η οποία «τρέχει» με αύξηση 40% με προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης, μετά από τη συμμετοχή της εταιρείας στη μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga 2017, στην Κολωνία της Γερμανίας.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε ενώπιον 165.000 επισκεπτών από 198 χώρες την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, συμμετέχοντας στην Anuga στοχευμένα στην κατηγορία «Drinks», ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες.

Η συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση -η οποία φέτος συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες- έδωσε τη δυνατότητα συναντήσεων με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.

Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.

Σήμερα, το Ζαγόρι πωλείται σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα κ.ά.

Στα σχέδια της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι η επέκτασή της στις αγορές της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου, της Μέσης Ανατολής, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, καθώς και σε άλλες περιοχές του κόσμου.

{jathumbnail off}

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ