Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να προκηρυχθεί από την Εγνατία Οδό ΑΕ ο διαγωνισμός για τα έργα στη Γέφυρα Περιστερίου στα Ιωάννινα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα γεωτεχνικά προβλήματα στην περιοχή αλλά και να σταθεροποιηθεί η γέφυρα.
Ο λόγος για το τελευταίο ουσιαστικά έργο που αφορά τον μεγαλύτερο κλειστό αυτοκινητόδρομο της χώρας, ένα έργο που εφόσον ολοκληρωθεί -αυτή τη φορά χωρίς εμπόδια και προβλήματα- θα οδηγήσει στο να δοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 15 εκ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ και μέσα από τα χρήματα αυτά πρόκειται να γίνει εγκιβωτισμός τμήματος του ποταμού με επίχωση εκατέρωθεν σε ύψος 8 έως 10 μέτρα, που θα λειτουργήσει ως αντίβαρο των κατολισθητικών φαινομένων.
Επίσης θα γίνει διευθέτηση του ποταμού πριν και μετά το παραπάνω σε μήκος 140 και 40 μέτρων αντίστοιχα σε ανοιχτές διατομές που εξασφαλίζουν την ομαλή ροή του ποταμού και την οριστική λύση στο μεγάλο πρόβλημα που υφίσταται σήμερα.
Οι εργασίες στη γέφυρα T9-T11 της Εγνατίας Οδού στην περιοχή Περιστερίου, ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2006 στο πλαίσιο της εργολαβίας «Εγνατία Οδός: Κατασκευή τμήματος από έξοδο σήραγγας Τ8 έως Α/Κ Περιστερίου». Οι κατασκευαστικές εργασίες διήρκεσαν σχεδόν 4 χρόνια. Ο συμβατικός χρόνος περαίωσης των εργασιών είχε αρχικά προσδιορισθεί σε 28 μήνες, μέχρι 30-10- 2008, αλλά στη διάρκεια κατασκευής του έργου σημειώθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να δοθούν τρεις διαδοχικές παρατάσεις προθεσμιών. Η πρώτη δόθηκε μέχρι τις 31-12-2008, η δεύτερη μέχρι τις 31-12-2009 και η τρίτη μέχρι τις 31-3-2010. Οι καθυστερήσεις oφείλονταν, κατά κύριο λόγο, στην εμφάνιση δυσμενών γεωλογικών φαινομένων και γεωτεχνικών προβλημάτων.