Βράδυ ταλαιπωρίας από τη διακοπή ρεύματος στην Άρτα

louks diakopi reymatos

Τα μεσάνυχτα ομαλοποιήθηκε η ηλεκτροδότηση στην πόλη της Άρτας μεγάλο τμήμα της οποίας βυθίστηκε στο σκοτάδι.

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε στις εννέα το βράδυ περίπου μετά από βλάβη σε υπογειοποιημένο δίκτυο.

Η βλάβη ήταν αδύνατο να εντοπιστεί  και να γίνει η αποκατάσταση κι έτσι χρειάστηκε να ηλεκτροδοτηθεί η πόλη από άλλο βρόγχο.

Στη διάρκεια των εργασιών τμήματα που ηλεκτροδοτούνταν έμεναν μετά από λίγα λεπτά και πάλι στο σκοτάδι ενώ σε άλλα οι μικροδιακοπές ήταν συνεχείς.

Η κατάσταση τελικά ομαλοποιήθηκε τα μεσάνυχτα ενώ εντός της ημέρας αναμένεται συνεργείο τεχνικών από την Πάτρα προκειμένου να προχωρήσει στην οριστική λύση.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google