Βόρεια Τζουμέρκα: 883.650 ευρώ για τα δίκτυα ύδρευσης σε Ελληνικό και Μονολίθι

nero

Με μία ακόμη σημαντική χρηματοδότηση, ύψους 883.650 ευρώ, ενισχύεται το μεγάλο έργο αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ύδρευσης του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, το οποίο υλοποιείται μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών.

Η νέα πίστωση εξασφαλίστηκε μετά την τροποποίηση της απόφασης ένταξης του έργου και αφορά την αντικατάσταση των εσωτερικών δικτύων ύδρευσης στις Τοπικές Κοινότητες Ελληνικού και Μονολιθίου. Συγκεκριμένα, ποσό 633.650 ευρώ κατευθύνεται στο Ελληνικό, ενώ 250.000 ευρώ θα διατεθούν για αντίστοιχες εργασίες στο Μονολίθι, με στόχο την αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων που σχετίζονται με την παλαιότητα των υφιστάμενων υποδομών.

Η χρηματοδότηση αυτή έρχεται να προστεθεί στις ενισχύσεις που έχει ήδη εξασφαλίσει ο Δήμος για το συγκεκριμένο έργο, το οποίο συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη στην περιοχή. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγους μήνες εγκρίθηκε επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 750.000 ευρώ για παρεμβάσεις στα δίκτυα ύδρευσης των κοινοτήτων Πλατανούσας, Προσηλίου και Μονολιθίου.

Το έργο «Αναβάθμιση εγκαταστάσεων ύδρευσης Δήμου Βορείων Τζουμέρκων», συνολικού προϋπολογισμού άνω των 4,9 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει εκτεταμένες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού των δικτύων ύδρευσης σε κοινότητες των Δημοτικών Ενοτήτων Τζουμέρκων και Κατσανοχωρίων. Παράλληλα, προβλέπεται η κατασκευή νέων υδατοδεξαμενών σε οικισμούς με αυξημένες ανάγκες, καθώς και η εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος τηλεμετρίας και τηλεελέγχου για την παρακολούθηση της λειτουργίας των δικτύων και τον έγκαιρο εντοπισμό διαρροών.

Στόχος των παρεμβάσεων είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών ύδρευσης, η μείωση των απωλειών νερού, η αποτελεσματικότερη διαχείριση των υδάτινων πόρων και η διασφάλιση επαρκούς και ποιοτικού πόσιμου νερού για τους κατοίκους.

Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων, Νίκος Βαΐτσης, σημειώνει:

«Η εξασφάλιση ακόμη μίας σημαντικής χρηματοδότησης για έργα ύδρευσης αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για τον Δήμο μας και τις τοπικές κοινωνίες του Ελληνικού και του Μονολιθίου. Συνεχίζουμε με σχέδιο και επιμονή να διεκδικούμε πόρους για την αναβάθμιση των βασικών υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Θεόδωρος Λιβάνιος, τον Σάββας Χιονίδης, τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Εσωτερικών, καθώς και τα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων για τη συμβολή τους στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης. Συνεχίζουμε με συνέπεια και σχέδιο για την αναβάθμιση των υποδομών σε κάθε κοινότητα του Δήμου μας».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google