Τύρια- Σιστρούνι… Ένας δρόμος που δεν τελειώνει ποτέ!

tiria sistrouni (2)

Δεκατρία χρόνια, δεκαεφτά χιλιόμετρα.. Ο δρόμος Τύριας- Σιστρουνίου αποτελεί ένα σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Δεν πρόκειται για κάποια τετράιχνη ή έστω τρίιχνη οδική αρτηρία.. Για έναν δρόμο με χαρακτηριστικά επαρχιακού πρόκειται.. Δεν είχε καμία ανάμειξη το Υπουργείο Υποδομών, όπως σε άλλα οδικά έργα της περιοχής, για να εισπράττει το ανάθεμα των καθυστερήσεων είτε στις μελέτες, είτε στην εκτέλεση των εργασιών.

Από την αρχή ως το τέλος ο σχεδιασμός και μαζί η ευθύνη ανήκει στην Περιφέρεια Ηπείρου. Το έργο των 17 χιλιομέτρων, αυτό που θα έβγαζε τη Λάκκα Σουλίου από την απομόνωση και θα έδινε πρόσβαση στην Εγνατία, δημοπρατήθηκε το 2011 και σήμερα παραμένει χαμένο ανάμεσα σε εργολαβίες και παρατάσεις.

Αν κάποιος θελήσει να έχει ακριβή εικόνα για το κόστος δεν θα τα καταφέρει.. Ίσως πλέον να μην έχει και η ίδια η Περιφέρεια αφού στα δέκα και πλέον χρόνια  πέρα από τις βασικές εργολαβίες, υπήρξαν και αρκετές άλλες για αποκαταστάσεις ή για έκτακτες ανάγκες που προέκυπταν.

Κάπου το 2019 ο προϋπολογισμός για την κατασκευή του έργου Τύρια- Σιστρούνι εξαντλήθηκε και τότε ακολούθησε ένα… συμπληρωματικό έργο πάνω στο κεντρικό.

Ήταν το έργο κατασκευής του δρόμου Ζωτικό- Μπεστιά με προυπολογισμό 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Η σύμβαση υπογράφηκε και ο χρόνος περαίωσης οριζόταν σε 24 μήνες! Το έργο δηλαδή έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί στο τέλος του 2021!

Στην τελευταία συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής ωστόσο πήρε μία ακόμη παράταση ως το τέλος του έτους με δικαίωμα αναθεώρησης!

Είναι η έκτη στη σειρά παράταση καθώς τώρα διαπιστώθηκε ότι «απαιτείται επιπλέον χρόνος για τις εργασίες κατασκευής τμήματος επενδεδυμένης τάφρου μετά από την παρατήρηση στην διαχείριση των ομβρίων του δικτύου απορροής κατά τη διάρκεια των νεροποντών».

Για το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού άξονα πέρα από την κεντρική εργολαβία υπήρξαν και… παράπλευρες. Σχεδόν ένα εκατομμύριο για τεχνικά έργα και πάνω από 700 χιλιάδες για αποκαταστάσεις..

Με τη λογική «κομμάτι- κομμάτι» που θέλει να εφαρμόσει και σε άλλα έργα της περιοχής η Περιφέρεια Ηπείρου ένας δρόμος δεν φαίνεται να έχει τέλος..

Ένας δρόμος για τον οποίο είναι άγνωστο πόσο χρήματα ξοδεύτηκαν μέχρι σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ