Το πρωθυπουργικό διάλειμμα στο Πάπιγκο!

papigko panoramiki

Ένα από τρία κυβερνητικά αεροσκάφη που διαθέτει η χώρα έφτασε το μεσημέρι της Κυριακής στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων.. Ήταν η ώρα αναχώρησης του Πρωθυπουργού ο οποίος από το απόγευμα της Παρασκευής βρισκόταν στο Πάπιγκο.

Ο Πρωθυπουργός έμεινε σε ξενοδοχείο του χωριού ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το Σάββατο το αφιέρωσε σε πεζοπορία στα βουνά της περιοχής.

Κατά την σύντομη παραμονή του στο χωριό όπου βρισκόταν και η σύζυγός του, δεν είχε καμία συνάντηση με παράγοντες της περιοχής.

Ο Πρωθυπουργός συνηθίζει να λέει ότι σημαντικές αποφάσεις τις λαμβάνει στα βουνά.. Απομένει να δούμε αν αυτά της Ηπείρου τον βοήθησαν και σε ποιόν τομέα..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google