Το «καμπανάκι» Κολόκα για το Κλειστό του Κατσικά..

kleisto ksifaskias

Δεν ήταν μια απλή αντιπολιτευτική κορώνα η αναφορά του Παντελή Κολόκα στο μεγάλο Κλειστό και στη σιδερένια εγκατάσταση του Κατσικά (αυτό που συνηθίσαμε να λέμε «κλειστό της ξιφασκίας»), κατά τη συνεδρίαση απολογισμού του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ήταν ένα ηχηρό «καμπανάκι» και ουσιαστικά το πρώτο, από έναν άνθρωπο που γνωρίζει το συγκεκριμένο project καλύτερα από τον καθένα στην αίθουσα.

Όταν γινόταν ο αρχικός σχεδιασμός για τη μεταφορά των… «σιδερικών» από την Αθήνα στα Γιάννενα, ο Παντελής Κολόκας κρατούσε το τιμόνι του ΠΕΑΚΙ ως Πρόεδρος. Και τότε, ο σκοπός και η χωροθέτηση ήταν τελείως διαφορετικά… Η εγκατάσταση προοριζόταν να στηθεί πλησίον του Πανηπειρωτικού Σταδίου.

Η ιστορία τελικά γράφτηκε αλλιώς, τα σίδερα τροχοδρομήθηκαν στον Κατσικά, και σήμερα, όπου παραμένουν μέχρι σήμερα..

Για τον λόγο αυτό, η προειδοποίηση Κολόκα από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου έχει διπλή αξία.

«Πρόκειται για μία τεράστια σιδερένια εγκατάσταση που έμπαιναν αεροπλάνα μέσα και φιλοξενήθηκε η ξιφασκία. Έχω λόγο που το λέω, γιατί θα λογοδοτήσουμε όλοι στο τέλος για όλες τις παλινωδίες», ήταν η χαρακτηριστική φράση.

Κάτι παραπάνω ήθελε να πει σίγουρα αλλά προς το παρόν το σταμάτησε εκεί..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google