Σε βαθιά νερά και με έντονους εσωκομματικούς κραδασμούς συνεχίζει να πλέει ο ΣΥΡΙΖΑ και τα Γιάννενα δεν αποτελούν εξαίρεση..
Ο μέχρι πρότινος Συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής Ιωαννίνων, Δημήτρης Σιώρος, υπέβαλε την παραίτησή του, ακολουθώντας τον δρόμο άλλων στελεχών που εγκαταλείπουν σταδιακά το κόμμα.
Ο κ. Σιώρος με μια λιτή, αλλά γεμάτη νοήματα ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκανε γνωστό ότι δεν παραιτείται μόνο από τη θέση του Συντονιστή, αλλά αποχωρεί πλήρως και από μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής.
Ωστόσο, φρόντισε να στείλει το δικό του πολιτικό μήνυμα για τη συνέχεια, ξεκαθαρίζοντας ότι παραμένει μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος.
Όπως σημειώνει ο ίδιος, η παραμονή του στο κεντρικό όργανο κρίνεται απαραίτητη καθώς «επίκεινται κρίσιμες αποφάσεις για το μέλλον και τη συνέχεια της Προοδευτικής παράταξης».