Τι ισχύει για τα καταστήματα που δεν έχουν e-shop

pezodromoi gi2

Το πρώτο βήμα για τη σταδιακή χαλάρωση του lockdown μετά την απόφαση της κυβέρνησης να δοθεί η δυνατότητα να ανοίξουν τα εμπορικά καταστήματα αποκλειστικά με τη μέθοδο του click away.

Η μέθοδος αυτή δύσκολα θα δώσει ανάσα στους καταναλωτές, ειδικά στην επαρχία όπου η αγορά έχει διαφορετική δομή.

Ήδη άλλωστε οι αντιδράσεις από Επιμελητήρια και εμπορικούς συλλόγους είναι πολλές.

Η κυβέρνηση για τα καταστήματα που δεν έχουν e-shop έκανε γνωστό ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα e-katanalotis της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδη, οι επιχειρήσεις που δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούν να χρησιμοποιούν την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις παραγγελίες μέσω click away.

Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν e-shop θα μπορούν να χρησιμοποιούν την μετεξέλιξη της ειδικής πλατφόρμας e-katanalotis που θα είναι σε ισχύ από Δευτέρα, στην οποία επίσης από Δευτέρα, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν εκτός από τις τιμές προϊόντων σούπερ μάρκετ και τις τιμές καυσίμων.

Σε ό,τι αφορά στα SMS για τους εμπόρους χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα, η πλατφόρμα του υπουργείου θα λειτουργεί ως ενδιάμεσος για την επικοινωνία μεταξύ καταναλωτή και εμπόρου.

Θα στέλνει ο καταναλωτής ένα μήνυμα με τον αριθμό παραγγελίας, θα στέλνει και ο έμπορος αντίστοιχα. Θα ταυτοποιείται ο αριθμός παραγγελίας και μέσω της πλατφόρμας θα πηγαίνει στον καταναλωτή το sms για να μετακινηθεί και να παραλάβει το εμπόρευμα που έχει παραγγείλει. Οπότε, το SMS που θα έπρεπε να στείλει η επιχείρηση στον πελάτη θα είναι δωρεάν, μέσω της πλατφόρμας e-katanalotis.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ