Τα σκουπίδια φουσκώνουν τον λογαριασμό…

zaxarias

Ο Δήμος Πάργας προχώρησε σε αύξηση των ανταποδοτικών τελών, μετά από αρκετά χρόνια είναι η αλήθεια, κατά 20% περίπου..

Ο λογαριασμός πλέον δεν βγαίνει και ως βασικό υπαίτιο έδειξε τον ΦΟΔΣΑ.. Είναι κοινό μυστικό ότι τα σκουπίδια κοστίζουν χρυσάφι στους Ηπειρώτες..

Ο Δήμος Πάργας σε επίσημη ανακοίνωσή του τονίζει ότι «οι καθυστερήσεις και τα «παιχνίδια» μετάθεσης ευθυνών μεταξύ Περιφέρειας, Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων και Α.Σ.Δ.Σ.Α.-Φο.Δ.Σ.Α. όλων αυτών των χρόνων  για την διαχείριση των σκουπιδιών για τα οποία η Δημοτική Αρχή του Δήμου Πάργας έγκαιρα έχει  ειδοποιήσει με δημόσιες τοποθετήσεις, το απαράδεκτο τέλος ταφής, καθώς και η υπερβολική αύξηση του κόστους ενέργειας με την επιβολή παγίων, αλλά και υπερβολικών χρεώσεων οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση που βιώνουν όλοι οι Δήμοι»…

Ο ΦΟΔΣΑ εισπράττει ήδη πολλά από τους Δήμους και για το 2025 τους χρεώνει σχεδόν ενάμισι εκατομμύριο παραπάνω..

Και κάποιοι τα βρίσκουν λίγα..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google