Τα νηπιαγωγεία παίρνουν θέση στο παλιό Χατζηκώστα

xatzikosta nipiag1

Με ικανοποιητικούς ρυθμούς εξελίσσονται οι εργασίες στο παλιό Χατζηκώστα και σύντομα θα είναι έτοιμες νέες υποδομές που έχει ανάγκη η σχολική κοινότητα της περιοχής.

Στο χώρο έχουν μεταφερθεί τα προκατασκευασμένα κτίρια στο πλαίσιο εργολαβίας που εκτελεί η Περιφέρεια Ηπείρου.

Στη συνέχεια ο Δήμος θα αναλάβει την ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου ώστε όλα να είναι έτοιμα για την στέγαση των νηπιαγωγείων.

Ο Δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ σε δηλώσεις του τόνισε ότι η συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου υπήρξε υποδειγματική και εποικοδομητική. «Οι εργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη και βρισκόμαστε σε πολύ καλό επίπεδο», τόνισε.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google