Τα κατά Καραγιάννη τρίμηνα για τον άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς

karagiannis ionia

Μέχρι και πριν λίγο καιρό κυβερνητικά στελέχη αλλά και κορυφαίοι αυτοδιοικητικοί παράγοντες της Ηπείρου ήθελαν την δημοπράτηση του οδικού άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς εντός του 2022.

Αυτή ήταν άλλωστε και η δέσμευση του ίδιου του πρωθυπουργού κατά την επίσκεψή του στην περιοχή τον Νοέμβριο του 2021.

Νοέμβριο του 2022 δημοπρατήθηκε η μελέτη για το έργο και ακόμη αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης για την εκπόνησή της. 1,8 εκατομμύρια είναι ο προυπολογισμός της και αυτό από μόνο του είναι στοιχείο που μαρτυρά ότι δεν θα χρειαστούν… λίγες μέρες ή ένα δίμηνο για την ολοκλήρωσή της!

Το στοίχημα του 2022 για την δημοπράτηση του έργου έχει χαθεί προ πολλού. Εκ των πραγμάτων άλλωστε και για όσους ξέρουν έστω και λίγα από ΕΣΠΑ και μεγάλα δημόσια έργα, έμοιαζε απίθανο να γίνει κάτι τέτοιο.

Που βρισκόμαστε τώρα;

Στο απόλυτο σκοτάδι ως προς τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς ή στα κατά Καραγιάννη τρίμηνα…

Ο Υφυπουργός Υποδομών λοιπόν στις 30 Οκτωβρίου και σε συνέντευξη που είχε δώσει στο «Πρώτο Θέμα» είχε τοποθετήσει την δημοπράτηση του έργου στο… επόμενο τρίμηνο.

Η αναφορά περιορίζεται σε μία μόλις φράση…

«Ωριμάζουμε ώστε να δημοπρατήσουμε εντός του επόμενου τριμήνου το οδικό έργο Γιάννινα- Κακαβιά».

Ένα τρίμηνο από το τέλος Οκτωβρίου μας οδηγούσε στο τέλος Ιανουαρίου.

Βρισκόμαστε στις αρχές Δεκεμβρίου και ο ίδιος Υφυπουργός δίνει μία άλλη συνέντευξη αυτή την φορά στην «Ναυτεμπορική»…

Αρχές Δεκεμβρίου λοιπόν και εξακολουθεί να μιλά για δημοπράτηση… εντός τριμήνου που αυτόματα μας οδηγεί στις αρχές Μαρτίου.

«Μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα βγει στον “αέρα” ένα εξίσου σημαντικό για τη Δυτική Αττική έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω με την Εθνική Οδό που περιλαμβάνει και την τροποποίηση των υφιστάμενων κόμβων στο Σχιστό και το Σκαραμαγκά, καθώς και τη δημιουργία νέου κόμβου στα Ναυπηγεία. Ένα έργο που παραμένει σε εκκρεμότητα για χρόνια και θα έχει προϋπολογισμό 63 εκατ. ευρώ».

Στο ίδιο χρονικό διάστημα θα δημοπρατηθεί ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό περίπου 310 εκατ. ευρώ» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Παρά τα τρίμηνα που μετρά ο αρμόδιος υφυπουργός, έργο που μέχρι και σήμερα δεν έχει ολοκληρωμένη μελέτη και εγκεκριμένη ΜΠΕ είναι σχεδόν απίθανο να ενταχθεί και να δημοπρατηθεί εντός τριμήνου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ