Ολίγον βιαστικά ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έγινε στο Νησί.. Η επιστροφή των συμβούλων είχε κανονιστεί στις δέκα με ένα από τα καινούρια καραβάκια..
Αυτό έδωσε το έναυσμα στην Πρόεδρο Αναστασία Γιογλή για να κάνει και μία σωστή παρατήρηση.. Ότι το Δημοτικό Συμβούλιο θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους και να βοηθήσει ώστε να γίνει αντικατάσταση όλων των καραβιών που εκτελούν τα δρομολόγια..
Κρατάει χρόνια η συζήτηση αυτή..
Χωρίς να έχει βρεθεί τρόπος για την επιδότηση ώστε τα καραβάκια που μετρούν δεκαετίες να αντικατασταθούν με νέα και πιο φιλικά στο περιβάλλον..
Η Πρόεδρος έριξε τη σπίθα.. Για να γίνει μία ακόμη προσπάθεια!