Συζήτηση για νέο Αστυνομικό Μέγαρο στην Πρέβεζα

georgakos astinomikoi

Την παραχώρηση οικοπέδου για την ανέγερση ενός σύγχρονου αστυνομικού μεγάρου συζήτησε η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων με τον Δήμαρχο Πρέβεζας Νίκο Γεωργάκο.

Το αίτημα είναι πάγιο όμως μέχρι σήμερα δεν καταστεί εφικτή η ικανοποίησή του με αποτέλεσμα το υπάρχον κτίριο της Αστυνομίας να αντιμετωπίζει προβλήματα.

Κατά την συνάντηση με τους εκπροσώπους του σωματείου των Αστυνομικών ο Δήμαρχος αντιμετώπισε θετικά το θέμα.

Η Ένωση Αστυνομικών εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τον Δήμαρχο, κάνοντας ειδική αναφορά στην άψογη συνεργασία που υπάρχει από τις πρώτες μέρες της θητείας του.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google