Στον Πρωθυπουργό η Μαρία Κεφάλα

kefala mitsotakis

Πολλά και διάφορα συζήτησαν η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία Κεφάλα με τον Πρωθυπουργό σε συνάντηση που είχαν στο Μέγαρο Μαξίμου.

Η ίδια σε ανάρτηση της σημειώνει ότι είχε μία εποικοδομητική συζήτηση για θέματα επικαιρότητας αλλά και για ζητήματα που αφορούν τα Ιωάννινα.

Η τοπική επικαιρότητα βέβαια είναι «φλέγουσα» αυτό το διάστημα ωστόσο είναι άγνωστο αν αποτέλεσε αντικείμενο της συνάντησης..

Τα μείζονα θέματα πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορούσαν στη λίμνη και τα οδικά δίκτυα..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google