Στο κίτρινο ολόκληρη η Ήπειρος..

kitrinos xartis epirus

Στο κίτρινο βρίσκεται πλέον ολόκληρη η Ήπειρος. Οι αλλαγές που επήλθαν σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε το απόγευμα της Πέμπτης ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς είναι δύο.

Η μία αφορά στο Νομό Ιωαννίνων ο οποίος από το πορτοκαλί και το επίπεδο τρία κατέβηκε στο επίπεδο 2 και το κίτρινο.

Η δεύτερη αφορά στο Νομό Άρτας. Μετά από μεγάλο διάστημα όπου η περιοχή βρισκόταν στο πράσινο χάρη στον πολύ μικρό αριθμό κρουσμάτων, η αύξηση που καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες οδήγησε στο κίτρινο και το επίπεδο 2.

Στο κίτρινο παραμένουν οι Νομοί Θεσπρωτίας και Πρέβεζας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google