Στα μέσα του περασμένου Ιουνίου ο Υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος από το βήμα της Βουλής έκανε γνωστό ότι ξεκινούσε η μελέτη για την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου.
Κάτι τέτοιο απείχε πολύ από την πραγματικότητα και είχε επισημανθεί –τουλάχιστον από το Epiruspost- την ίδια ημέρα.
Σήμερα Παρασκευή ο ίδιος Υφυπουργός βρέθηκε στην Θεσπρωτία, σε ημερίδα για το λιμάνι. Ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για την… τύχη της μελέτης και για τους σχεδιασμούς που υπάρχουν όμως δεν θέλησε να κάνει καμία απολύτως δήλωση.
Καμία αναφορά λοιπόν ούτε καν μία εξήγηση για το δικό του λάθος προ τετραμήνου!
Τις τελευταίες ημέρες φημολογείται ότι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα ανακοινώσει την χρηματοδότηση της μελέτης κατά την επίσκεψη που προγραμματίζει στην περιοχή στις 27 και 28 Οκτωβρίου.
Αν τελικά ο Πρωθυπουργός προχωρήσει σε μία τέτοια ανακοίνωση αυτή θα αφορά το… τεράστιο ποσό των 7,5 εκατομμυρίων, όσα δηλαδή η εθνική συμμετοχή για να γίνει ο διαγωνισμός επικαιροποίησης της μελέτης. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την κοινοτική υποχρέωση της χώρας αυτό έπρεπε να είχε συμβεί πριν από έναν ακριβώς χρόνο, όταν εγκρίθηκε το ανάλογο ποσό από τον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη».
Την ίδια ώρα που στην Θεσπρωτία ο Υφυπουργός Μεταφορών αρνούνταν να πει έστω και μία λέξη για τον σχεδιασμό σχετικά με την σιδηροδρομική σύνδεση, στη Λάρισα όπου γινόταν το συνέδριο για την παρουσίαση των Περιφερειακών Προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ, το στέλεχος της Γενικής Διεύθυνσης Περιφερειακής Πολιτικής στην Ευρωπαική Επιτροπή Γιάννης Σολομωνίδης τόνιζε ότι χρήματα για οδικές υποδομές δεν υπάρχουν, όμως η Κοινότητα διαθέτει γενναίους πόρους για σιδηροδρομικά δίκτυα.
Υπογράμμισε ακόμη την ανάγκη μεγιστοποίησης του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα καθώς θα αναβαθμίσει ποιοτικά τις μεταφορές και θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.