Σταματούν για τις γιορτές τα έργα στην Ανεξαρτησίας

aneksartisias

Την διακοπή των εργασιών στην οδό Ανεξαρτησίας έκανε γνωστή ο αντιδήμαρχος Γιώργος Αρλέτος κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Οι εργασίες θα σταματήσουν στα μέσα του μήνα και θα συνεχιστούν στις αρχές του νέου έτους.

Ο λόγος της διακοπής είναι η διευκόλυνση όλων για την εορταστική κίνηση.

Το έργο της Ανεξαρτησίας εντάσσεται στο Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου το οποίο εξελίσσεται στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google