Στ. Καλογιάννης: Συγχαίρει και υπενθυμίζει την αλλαγή χάραξης του Ε-65

e65 egnatia

Θετική εξέλιξη χαρακτηρίζει ο Σταύρος  Καλογιάννης την παράδοση στην κυκλοφορία δύο τμημάτων του άξονα Κεντρικής Ελλάδας, του Ε-65.

Θυμίζει ότι ήταν ο ίδιος επί κυβέρνησης Σαμαρά που έκανε την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης για τους οδικούς άξονες και έτσι κατέστη εφικτή η επανεκκίνησή τους.

Σημειώνει ότι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ υπήρξε καθυστέρηση ενώ για τον συγκεκριμένο δρόμο «το μόνο που επεδίωξαν ήταν η αλλαγή χάραξης του βόρειου τμήματος του Ε65, όχι προς όφελος των Ηπειρωτών, καταστρατηγώντας τον αρχικό σχεδιασμό του έργου».

Ο Σταύρος Καλογιάννης υπενθυμίζει ότι το Υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε το 2016, νέα χάραξη του βόρειου τμήματος του Ε65, η οποία τροποποίησε την αρχική και, αντί ο αυτοκινητόδρομος να καταλήγει στην Παναγιά Τρικάλων όπως αρχικά προβλεπόταν, θα καταλήξει πολύ βορειότερα, στο Κηπουρειό, δίπλα στα Γρεβενά.

Με αυτό τον τρόπο υποχρεώνονται, όσοι θα κινούνται από την Ήπειρο προς Αθήνα και αντίστροφα, να ταξιδέψουν σχεδόν 30 χλμ επιπλέον, να καταβάλουν επιπλέον διόδια, να ρυπαίνουν περισσότερο το περιβάλλον.

Παρ’ όλα αυτά, η απόδοση σε κυκλοφορία του νότιου τμήματος του Ε65 είναι πολύ σημαντική. Ο αυτοκινητόδρομος, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολό του, θα δώσει μεγάλη ώθηση στην Ήπειρο, στα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Βόλου, στις διασυνοριακές μεταφορές και θα συμβάλει στην περιφερειακή ανάπτυξη, καταλήγει ο Σταύρος Καλογιάννης.