Σωστοί δρόμοι χρηματοδοτούνται αλλά όχι στην Ήπειρο…

erga sdit

Τελικά σύγχρονοι και ασφαλείς δρόμοι μπορούν να κατασκευαστούν.. Κι όχι μόνο αυτοί που είναι μεγάλης σημασίας όπως ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, αλλά και μικρότερης, τοπικής και περιφερειακής εμβέλειας.

Μπορούν να κατασκευαστούν ως τετράιχνοι όπως αρχικά είχαν σχεδιαστεί και για την Ήπειρο τόσο η σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα όσο και η επέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά.

Και το αποδεικνύει το Υπουργείο Υποδομών με την προκήρυξη διαγωνισμών ΣΔΙΤ για πέντε έργα συνολικού προϋπολογισμού 1,2 δις.

Πρόκειται για δύο έργα φραγμάτων, δύο οδικά έργα καθώς και την ανάδειξη Φορέα Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Τα οδικά έργα είναι η σύνδεση Θεσσαλονίκης- Έδεσσας και ο άξονας Δράμας- Αμφίπολης.

Το δεύτερο έργο, το οποίο είναι περιφερειακής σημασίας και σημαντικής τοπικής αξίας αφορά οδικό άξονα 43 χιλιομέτρων ο οποίος θα κατασκευαστεί με χαρακτηριστικά τετράιχνου, δηλαδή δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κεντρική νησίδα και λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Ένας σύγχρονος δρόμος δηλαδή, ένας κανονικός δρόμος.

Κι όχι ένας με χαρακτηριστικά… βλαχόστρατας όπως πρόκειται να γίνει η επέκταση της Ιόνιας μέχρι την Κακαβιά.

Στην περίπτωση του δρόμου Ιωαννίνων- Κακαβιάς αποτελεί ακόμη αναπάντητο ερώτημα αν εξετάστηκε η κατασκευή του μέσω επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης κάτι που θα οδηγούσε και σε σωστή και σε γρήγορη κατασκευή, υπό την προυπόθεση ολοκλήρωσης της μελέτης..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ