Περιμένει το ΕΣΠΑ!

ioannina kakavia

Είναι άγνωστο πως ακριβώς εννοούσε το «εντός των ημερών» ο Γενικός Γραμματέας ΕΣΠΑ και Δημοσίων Επενδύσεων Δημήτρης Σκάλκος όταν αναφερόταν στην ένταξη του οδικού άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς στο ΕΣΠΑ.

Την 1η Ιουλίου έκανε την συγκεκριμένη αναφορά..

Ίσως τελικά να εννοούσε εντός του μήνα ή και του επόμενου…

Λεπτομέρειες..

Από αυτές που συνηθίζονται στην πολιτική..

Μέχρι τον Σεπτέμβριο που υποτίθεται θα υπογραφεί η σύμβαση, θα  γίνει και η ένταξη..

Ευτυχώς η δημοπράτηση ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2023 και χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για να κερδηθεί  χρόνος..

Αλλά ήταν και οι εκλογές που έπρεπε κάτι να ειπωθεί!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google