«Περιφερόμενοι» οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας

dimotiko ig

Σε εκτενή ενημέρωση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας, Παναγιώτης Νταής, αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το 2ο  Δημοτικό Σχολείο, εστιάζοντας κυρίως στη μόνωση της στέγης και στις καθυστερήσεις του έργου αποκατάστασης.

Το έργο υλοποιείται από την ΚΤΥΠ Α.Ε., δημόσιο φορέα που προέκυψε από τη συγχώνευση του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, του Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας και της Θέμιδος Κατασκευαστικής. Ο Δήμαρχος διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται για ιδιωτική εταιρεία, αλλά για δημόσιο φορέα με εμπειρία σε παρεμβάσεις σε σχολεία και άλλα δημόσια κτίρια στην περιοχή, όπως η μόνωση του κτιρίου του ΚΔΑΠ και έργα σε σχολεία της Νέας Σελεύκειας.

Η καθυστέρηση στο Β’ Δημοτικό οφείλεται, σύμφωνα με τον Δήμαρχο, στην προτεραιοποίηση του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» από την ΚΤΥΠ Α.Ε., με αποτέλεσμα το σχολικό έργο να λάβει «δεύτερη προτεραιότητα». Η σύμβαση για τη μόνωση υπογράφηκε στις 29 Ιουλίου και ο εργολάβος είχε μόλις ένα μήνα μέσα στον Αύγουστο για την ολοκλήρωση πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Με τις πρώτες βροχές εμφανίστηκαν προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίστηκαν άμεσα από συνεργεία του Δήμου. Κατόπιν πιέσεων προς την ΚΤΥΠ, ο εργολάβος επιτάχυνε τις εργασίες, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η πρόσφατη κακοκαιρία.

Για την ομαλή λειτουργία του σχολείου, ο Δήμος προχώρησε σε προσωρινή μετακίνηση μαθητών: τα τμήματα του ορόφου φιλοξενούνται στο Δ’ Δημοτικό Σχολείο, ενώ τα υπόλοιπα λειτουργούν στο ισόγειο του Β’ Δημοτικού. Λόγω συνωστισμού στο ισόγειο, εξετάζονται δύο πρόσθετες λύσεις:

  • Φιλοξενία τμημάτων σε κοντινούς ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.
  • Τοποθέτηση δύο προκατασκευασμένων αιθουσών στο προαύλιο, που θα παραχωρηθούν από την ΚΤΥΠ Α.Ε., με διαμόρφωση των βάσεων από τον Δήμο τις επόμενες ημέρες.

Ο Δήμαρχος τόνισε ότι συνεχίζεται η πίεση για τη μέγιστη επιτάχυνση των εργασιών, ώστε το σχολείο να επανέλθει το συντομότερο δυνατό στην κανονική λειτουργία, παρέχοντας ασφαλείς και κατάλληλους χώρους διδασκαλίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.