Πάργα: Οδηγίες από το Σύλλογο Ενοικιαζομένων

Οδηγίες σε όλα τα μέλη του δίνει το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πάργας με αφορμή την πρωτόγνωρη κρίση και τα προβλήματα που προκαλούνται για τον τουριστικό κλάδο.

Τα προβλήματα φέτος αναμένονται να είναι πολλά και ο κίνδυνος πτώχευσης για επιχειρήσεις υπαρκτός.

Ο Σύλλογος απευθυνόμενος στα μέλη του δίνει βασικές κατευθύνσεις και οδηγίες ώστε να γνωρίζουν όλες τις διαδικασίες και να αποφεύγουν την παραπληροφόρηση μέσα από αναρτήσεις πολλές φορές ανεύθυνες.

Αναλυτικά αναφέρει:

Στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας από τη νόσο του κορωνοϊού convid-19, ο Σύλλογος έχει την υποχρέωση να ενημερώσει τα μέλη του για τη στάση που ενδείκνυται να ακολουθηθεί για τη διαχείριση της κρίσης, ειδικά στον τομέα του τουρισμού, για τη διασφάλιση τόσο των παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και την προστασία των επιχειρηματιών του κλάδου από πράξεις και συμπεριφορές των εμπλεκομένων που μπορεί να αποβούν επιζήμιες για τις επιχειρήσεις.

Αν και τα συμβόλαια  έχουν ήδη υπογραφεί, οι tour operators επικαλούμενοι την «Περίπτωση Έκτακτης Ανάγκης» «Μειωμένης Ρευστότητας» «Αυξημένου κινδύνου» κλπ., επειδή οι συνθήκες έχουν αλλάξει, διαμορφώνουν τα συμβόλαια ανάλογα με την περίπτωση,  για να μειώσουν τις πτήσεις τους, την μετατροπή των συμβολαίων από guaranty  σε a lotman με τιμές guaranty , την αποφυγή καταβολής οφειλών από το 2019 κτλ. Υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης ΜΟΝΟ εάν επιδείξουμε ΚΟΙΝΗ ΣΤΑΣΗ, ΣΥΝΟΧΗ, ΗΘΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ  με το αίσθημα της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ που επηρεάζει το σύνολο.

Με ωριμότητα και ψύχραιμη στάση, χωρίς επηρεασμούς από φήμες, ανεύθυνες αναρτήσεις, εικασίες, αβάσιμες πληροφορίες που ελέγχονται για την εγκυρότητα και το ρόλο που επιτελούν, σας ενημερώνουμε πως για οποιαδήποτε έγκυρη κι έντιμη πληροφόρηση μπορείτε να απευθύνεστε στους εκπροσώπους του συλλόγου ( βλ. κάτωθι ) οποιαδήποτε ώρα, καθώς και στην τηλεφωνική γραμμή 1572 του Υπουργείου Τουρισμού από  08:00 – 16:00.

Η ρευστότητα και το ευμετάβλητο της κατάστασης είναι παράγοντες που προκαλούν αβεβαιότητα όχι όμως την ακύρωση του σωστού σχεδιασμού και δράσης εκ μέρους μας.

Προτείνεται η κάθε επιχείρηση να επιστήσει την προσοχή της στα εξής:

  • Εξόφληση για τις κρατήσεις 1 έως 7 ημέρες ΠΡΙΝ την άφιξη των πελατών (για την αποφυγή των περιπτώσεων πτώχευσης εταιρειών μετά το πέρας της σεζόν).
  • Προσεκτική εξέταση της μετατροπής των συμβολαίων από guaranty σε a lotman  με τιμές guaranty  ( η μείωση μπορεί να είναι της τάξεως 30-40% τουλάχιστον).
  • Άμεση εξόφληση παλαιότερων οφειλών, προ εμφάνισης της πανδημίας.
  • Προσεκτική διαχείριση του θέματος των προκαταβολών που έχει πάρει η κάθε επιχείρηση.

Ήδη το φαινόμενο πτώχευσης εταιρειών και δη εμβληματικών, “ συμπτωματικώς” στο τέλος της κάθε σεζόν είναι υπαρκτό, αφήνοντας ακάλυπτους και απροστάτευτους πολλούς συναδέλφους. Υπό τις παρούσες συνθήκες ενδέχεται, ο πολλαπλασιασμός του φαινομένου να πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις. ΠΡΕΠΕΙ να το εξαλείψουμε. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να το εκμηδενίσουμε. ΜΟΝΟ με ΚΟΙΝΗ ΣΤΑΣΗ, ΣΥΝΟΧΗ, ΕΝΟΤΗΤΑ, ΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ απέναντι σε όσους εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν, επιτυγχάνεται η επιβίωση και ανάπτυξη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ