Πάργα: Μετά την κακοκαιρία… ήρθε ο Δήμος!

valtos kima

Αλγεινή είναι η εντύπωση που προκάλεσε στους κατοίκους της περιοχής η ολιγωρία που επέδειξε ο Δήμος Πάργας στην προστασία της δημοτικής περιουσίας.

Στην παραλία του Βάλτου αφέθηκε στον άνεμο και το κύμα ο εξοπλισμός που είχε τοποθετηθεί για την διευκόλυνση της πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Αποτέλεσμα ήταν να παρασυρθεί και το μεγαλύτερο μέρος να καταστραφεί.

Διαβάστε επίσης: «Φτερό» στο κύμα η ράμπα ΑμεΑ

Παρά τις προειδοποιήσεις της ΕΜΥ ο εξοπλισμός δεν απομακρύνθηκε, παρότι όπως επισημαίνουν οι κάτοικοι, όφειλαν οι αρμόδιοι να τον είχαν συγκεντρώσει σε ασφαλές σημείο από τις 30 Σεπτεμβρίου, όταν σταμάτησε η παρουσία ναυαγοσωστών στην περιοχή.

Αφού λοιπόν το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού παρασύρθηκε και καταστράφηκε υπήρξε και… παρέμβαση των αρμοδίων! Ένα πρόχειρο δέσιμο σε ότι απέμεινε!!!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google