Παραμένει ο σκουπιδότοπος του παζαριού!

pazari skoupidia 1

Μία βδομάδα πέρασε και οι κάτοικοι στην περιοχή πέριξ της εμποροπανήγυρης ακόμη περιμένουν..

Για το αυτονόητο!

Την απομάκρυνση δηλαδή των απορριμμάτων που άφησε πίσω της η διοργάνωση του παζαριού.

Οκτώ μέρες μετά και η περιοχή παραμένει χωματερή.

Η αγανάκτηση όλων είναι μεγάλη και ο χρόνος που πέρασε δεν αφήνει καμία δικαιολογία στους υπεύθυνους.

Πέρα από λόγους αισθητικούς και λόγοι δημόσιας υγείας επιβάλλουν πλέον τον άμεσο καθαρισμό της περιοχής.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google