Ολοκλήρωση του Ε-65 απαιτούν οι Θεσσαλοί βουλευτές!

EGNATIA GEFYRAΚοινό μέτωπο για τη σύνδεση του άξονα Ε-65 με την Εγνατία Οδό δημιουργούν οι Θεσσαλοί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

Μάλιστα κατέθεσαν κοινή ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με θέμα την ολοκλήρωση του μεγάλου οδικού έργου.

Όπως σημειώνουν το έργο αφορά τρεις Περιφέρειες Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα, αίρει ενδοπεριφερειακές ανισότητες και προσδίδει προστιθέμενη αξία σε βασικούς παραγωγικούς τομείς όπως ο αγροτικός τομέας και ο τομέας του τουρισμού.

 

Παρά ταύτα επτά μήνες μετά, το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν έχει εκδώσει τη σχετική Υπουργική Απόφαση, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν. 4219/2013 και το προσάρτημα 2 της σχετικής σύμβασης, ακυρώνοντας ουσιαστικά το Έργο, που από ένα ολοκληρωμένο κάθετο άξονα σύνδεσης της ΠΑΘΕ και της Εγνατία Οδού 175 χιλιομέτρων, απομειώνεται σε έναν δρόμο 78 χιλιομέτρων, που ξεκινάει από το πουθενά και καταλήγει στο πουθενά.

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά την κατασκευή συνολικά 175 χιλιομέτρων επιμερισμένων σε τέσσερα τμήματα εκ των οποίων το ένα είναι υπό κατασκευή και τα τρία είναι χαρακτηρισμένα «αναβαλλόμενα». Συγκεκριμένα :

• Α’ τμήμα Η/Κ ΠΑΘΕ – Α/Κ Ξυνιάδας μήκους 32,27 χλμ. Αναβαλλόμενο,

• Β’ τμήμα Α/Κ Ξυνιάδας – Α/Κ Τρικάλων, μήκους 78,67 χλμ. Υπό κατασκευή

• Γ’ τμήμα Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Γρεβενών μήκους 32,47 χλμ Αναβαλλόμενο

• Δ’ τμήμα Α/Κ Γρεβενών – Α/Κ Εγνατίας μήκους 30,61 χλμ Αναβαλλόμενο

Η άμεση συνέχιση του έργου με την κατασκευή των αναβαλλόμενων τμημάτων, εκτός του ότι είναι σύννομη και συμφέρουσα για το Δημόσιο, εφόσον η απώλεια εσόδων προσεγγίζει τα 500 εκ. Ευρώ, επιτυγχάνει τον συμβατικό στόχο ολοκλήρωσης του έργου έως το 2016 και διασφαλίζει την μη απόλυση 1.500 υφισταμένων εργαζομένων στο υπό κατασκευή Τμήμα που ολοκληρώνεται εντός του 2014.

Κατόπιν αυτών ερωτάται ο υπουργός

Προτίθεστε να εφαρμόσετε το Ν. 4219/2013 εκδίδοντας την σχετική Υπουργική Απόφαση και εν γένει την εφαρμογή των υποχρεώσεων του Δημοσίου για την απρόσκοπτη κατασκευή, ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας έως το 2016 με στόχο και την συμβολή σας στην άρση των εμποδίων ανάπτυξης και εξόδου από την ύφεση των περιοχών, όπως η Θεσσαλία, και των κλάδων, όπως ο αγροτικός, από την καθυστέρηση ολοκλήρωσης του;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ