Οκτώ μαθητές της Ζωσιμαίας στον «Αρχιμήδη»

zosimaia sxoli

Οκτώ μαθητές από το Πρότυπο Λύκειο της Ζωσιμαίας προκρίθηκαν και θα συμμετάσχουν στην Εθνική Μαθητική Ολυμπιάδα «Ο Αρχιμήδης».

Ο διαγωνισμός έχει ως στόχο να ανακαλύψει μαθητές με μαθηματική σκέψη και ικανότητες, καθώς επίσης και να προάγει τη μαθηματική σκέψη. 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Ζωσιμαίας Σχολής συγχαίρει θερμά τους μαθητές του σχολείου:

1.            Γιούτσο Βασίλειο – Α΄ Λυκείου

2.            Γκαζιάνη Σοφία – Α΄ Λυκείου

3.            Κωλέτση Όλγα – Α΄ Λυκείου

4.            Χαλάστρα Σπυρίδωνα Νεκτάριο – Α΄ Λυκείου

5.            Δασούλα Αθανάσιο – Β΄ Λυκείου

6.            Ζιάκα Σοφία – Β΄ Λυκείου

7.            Μανή Μαρία – Β΄ Λυκείου

8.            Πέτσιο Αλέξανδρο  – Β΄ Λυκείου

«Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην επόμενη φάση και πάντα υψηλούς στόχους! Θα μας έχουν πάντα αρωγούς στους στόχους και τα όνειρά τους» σημειώνει σε ανακοίνωση το σχολείο!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google